Internetinių svetainių kūrimas pigiai ar brangiai?

Prisiminkite tokį vaikų mįslį: „Ką dramblys padarė, kai atėjo į lauką?“. Jei pasisakai garsiai, paskutiniai trys žodžiai susilieja į vieną ir jūs gaunate „Napoleonas“. Panašiai paieškos sistemos, naudodamos elgsenos faktorių analizę, bando nustatyti, kiek jūsų svetainė atitinka, arba atvirkščiai – neatitinka frazių, kurias bandote reklamuoti.

 

Paprastumui mes galime pateikti paprastą pavyzdį.

Jūsų svetainė yra internetinė parduotuvė, kurioje parduodami oro kondicionieriai, ir jūs ieškote įvairių prašymų, įskaitant tuos, kurie susiję su konkrečiais oro kondicionierių prekių ženklais. Pavyzdžiui – oro kondicionieriai „Polar Bear“. Jūs perkate nuorodas į šią frazę, rašykite tekstus, kuriuose frazė „Baltoji lokys“ nuolat rodoma vienoje ar kitoje variacijoje. Dėl to svetainėje yra daug nuorodų ir atitinkamų tekstų. Bet tuo pačiu metu paieškos varginamai nenori atpažinti, atrodytų akivaizdus faktas – jūsų svetainė pagal užklausą „oro kondicionieriai Polar Bear“ turėtų būti pirmasis! Vietoje to, šio prašymo viršuje paieškos varikliai yra visi jūsų konkurentai, bet, deja, ir jūsų svetainėje nėra.

Kodėl?

Viena iš šios situacijos paaiškinimo galimybių gali būti netinkamas elgesys vartotojų, kurie atvyko į jūsų svetainę pagal išplėstinį užklausą. Ir tai yra to, ką jūs neatsižvelgėte. Būtent – šio prekės ženklo oro kondicionierių pasirinkimas jūsų svetainėje yra mažas, o pirmas dalykas, kurį vartotojas į savo svetainę pateikia internetinių svetainių kūrimas ir https://www.ideabooz.lt/internetiniu-puslapiu-kurimas/  pagal užklausą, yra „Nepasiekiama“. Ką naudoja vartotojas šiuo atveju? Iš karto palieka jūsų svetainę. Kokią išvadą paieškos priemonė daro po to? Jūsų svetainė vartotojams nėra įdomi pagal užsakymą „Kondicionieriai Polar Bear“. Dėl to – paieškos priemonė sumažina jūsų svetainės poziciją pagal šią užklausą.

Žinoma, pirmiau pateiktas pavyzdys yra gana perdėtai. Jūsų svetainės paieškos pozicijas veikia ne tik elgesio veiksnys, bet ir kiti veiksniai. Nuorodų skaičius ir kokybė, tekstų unikalumas ir dar daugiau vaidina svarbų vaidmenį reklamuojant svetainę. Daugiau apie tai galite sužinoti kituose mūsų tinklaraščio straipsniuose.

Tačiau vis dėlto turime padaryti tinkamą išvadą. Turite atidžiai stebėti, kokius naudotojus jūsų svetainės naudotojai gauna iš paieškos sistemų. Jei pastebite, kad kai kurioms reklamuojamoms frazėms jūsų svetainė akivaizdžiai neatitinka lankytojų lūkesčių, turite imtis veiksmų. Daugiau apie tai aptarsime kituose straipsniuose.

„Ši svetainė – jūsų įmonės veidas iš pasaulinio tinklo!“ Vieną kartą kiekvienos 2-osios interneto dizaino studijos svetainėje Rusijoje buvo tokia frazė. Tai buvo toks „subtilus“ užuomina apie šios dizaino studijos individualumą, kūrybiškumą ir kitus privalumus. Tiesą sakant, dauguma tokių studijų portfelio neatspindėjo kūrybiškumu, tam tikru individualiu požiūriu ir kitomis, o tai reiškia garsų šūkį.

Internetiniu svetainiu kurimas

Per praėjusius metus web-studijos pasirodė kaip grybai po lietaus ir taip greitai greitai dingo. Šūkis perėjo į gerai nusidėvėjusią sekciją ir galiausiai dingo. Ir vietoj to buvo „Sukurti svetainę už 1 dieną už 5000 rublių!“. Tai skamba viliojanti ir svetainių pavyzdžiai „už 5000 rublių“ atrodo net mielas. Kyla visiškai logiškas klausimas – kodėl gera svetainė vienoje studijoje kainuoja 5000 rublių, o kitoje studijoje nuo 80 000 rublių?

Kaip dažnai atsitinka, lengviau paprašyti paprasto klausimo nei paprasčiausiai atsakyti.

Pirma, jūs turite suprasti šablono dizaino prigimtį. Yra daug vietų, kurios yra paruoštų katalogų, o tai yra svarbu – nebrangiai kurti skirtingų dalykų svetaines. Šablonus gamina tūkstančiai įvairių šalių dizainerių. Padaryti įprastinį modelį, tai yra, dizainas yra ne konkrečiam pirkėjui, o virtualūs restoranai, bankai, vaistinės, internetinė parduotuvė, dizaineris išdėsto modelį vienu iš populiariausių šablonai katalogas svetainių už simbolinę kainą, pavyzdžiui, nuo 75 USD

Yra logiškas klausimas – ir koks yra dalykas, investuoti daug darbo valandų, kūrybiškumo ir patirties, kad uždirbtų tokį nedidelį kiekį. Atsakymas yra paprastas.

Sukūręs dar keliasdešimt kitų tokio dizaino, parduodamas juos keliose populiariose svetainėse, dizaineris gali uždirbti daug pinigų, nes užsakant svetaines, tą patį šabloną galima įsigyti ne vieną kartą.

Pakalbėkime apie šablono dizaino privalumus ir trūkumus.

Šablono svetainės dizaino pranašumai

Be besąlygiško pliuso yra nedidelės kainos. Ir, žinoma, efektyvumas, nes individualaus svetainės dizaino kūrimas trunka nuo kelių dienų iki kelių savaičių. Ir modelis, kaip sakoma – čia yra, paimkite ir nemanyk!

Bet dabar pakalbėkime apie šabloninių svetainių trūkumus.

Bet koks šablonas, nesvarbu, ką galima sakyti, yra pagamintas tam tikru stiliumi. Bet kokio šablono spalvos, šriftai ir grafiniai elementai yra subalansuoti. Paprasčiau tariant – šablonas turi koncepciją. Ir tai yra pagrindinė šablono dizaino problema. Kai tik kai kurie individualūs elementai bando integruotis į jį, pradinė sumanioji koncepcija pradeda plisti. Pirmasis incidentas ateina į paviršių, kai bandoma integruotis į logotipo šablono dizainą. 99 atvejais iš 100, logotipas netelpa į gatavo dizainas – spalvų, šriftų šabloną įveskite į konfliktą su logotipu, kurio koncepcija neapima šriftų, linijų ir kitų grafinių elementų, kurie naudojami šablono naudojimą. Ir viena problema pradeda traukti kitą. Nuotraukos, kad padaryti šabloną, todėl šviesus ir gražus nesutampa stiliaus, spalvų schemą ir pateikimo į tuos, kurie yra prieinami klientui, struktūra neatitinka norimą šiek tiek ir pan. Apskritai, jei klientas turi firminį stilių (logotipą, šriftus, firmos spalvas ir tt), beveik neįmanoma rasti šabloną, kuris yra tobulas be tobulinimo.

Yra dar vienas didelis šablono dizaino minusas. Mes tai paminėjome anksčiau. Tas pats šablonas gali būti naudojamas daugiau nei dešimt kartų. Taigi, daugybė vienodų svetainių atsiranda internete, o tai neabejotinai veda į tai, kad įmonės identifikuoja prekės ženklą, naudojant tikslinės auditorijos šabloną.

Net jei tas dizainas šablonas dizainerių naudojamas kaip atskaitos taškas, idėja sukurti jo dizainą pagrindu atsižvelgiama į visus klientų reikalavimus, jos pritaikymas verčia į laiko ir sąnaudų klientui, kuri prilygsta arba yra didesnė nei kuriant svetainės dizainą nuo nulio išlaidas.

Ir perkant šabloną, jį pašalinus iš pardavimo sąnaudų, paprastai brangesnės nei paprasta užsisakyti svetainės dizaino sukūrimą geroje studijoje, t. Y. užsakymo šablono svetainės kaina nėra visiškai akivaizdi.

Atkreipkite dėmesį į kainų skirtumą tarp „šablono visiems“ ir to paties šablono „patys atskirai“, ir jūs suprasite, kad laisvas sūris yra tik ant peilio taško: