Internetiniu puslapiu kurimas

Turinio rinkodara yra kurti turinio dalį (paprastai skaitmeninę), kuri yra naudinga ir vertinga tam tikriems jūsų tikslinės (-ių) rinkos (-ų) nariams.

Šis turinys paprastai yra laisvas, nors jis gali būti paslėptas už paprastos el. Laiško / švino užfiksavimo formos. Paprastai jis turi būti surastas per paiešką arba naudojant nemokamus arba mažai biudžeto paskirstymo metodus (pagalvokite apie socialinę žiniasklaidą, nebrangius PPC, nedidelis spaudos pranešimas).

Kai kurie gali vadinti šį leidimą rinkodara, idėja yra ta, kad jūsų tiksliniai klientai leido jiems rinktis, pasirinkdami pasiekti turinį. Jei jie rastų jūsų turinį, pavyzdžiui, naudodami „Google“ paiešką, sąmoningai spustelėjo nuorodą ir pradėjo skaityti, tada jie jums suteikė „leidimą“ juos pateikti rinkai.

Turinio rinkodara> Pertraukianti rinkodaros nuoroda
Tai tik iš tikrųjų prasminga, kai šalia kitų tradicinių rinkodaros formų (ypač reklamos), kurios yra „trukdančios“.

Pertraukiamas marketingas „nutraukia“ bet kokį turinį, kurį vartoja jūsų klientas. Jis sužlugdo jūsų pranešimą savo veidu, tikėdamiesi, kad jie nekenks jūsų dėl to, kad jie trukdo jiems turinio, kurį ketina vartoti (TV laidą, radijo programą, svetainę, „YouTube“ vaizdo įrašą, tinklaraščio įrašo straipsnį ir tt)

Internetiniu puslapiu kurimas

Dauguma reklamos visiškai nutraukia jūsų koncentraciją, pašalina jus iš akimirkos ir sugadina jūsų turinio, kuriame labiausiai domitės, patirtį.

Taigi rinkodaros specialistai ir vartotojai nori turinio rinkodaros (kaip šis straipsnis!). Turinio rinkodara veikia, nes:

Jūs nepraleidžiate savo auditorijos ar neatsižvelgiate į turinį, kurio jie domina.
Jūsų sukurtas turinys yra tas, į kurį jie domina.
Jūs duodate jiems kažką vertės, kuris remiasi „Abipusiškumo“ įstatymu ir leidžia jiems daugiau sužinoti apie jūsų verslą (ir galbūt tapti pirmaujančiu ar net įsigyjant).
Turinio rinkodara yra kurti turinio dalį (paprastai skaitmeninę), kuri yra naudinga ir vertinga tam tikriems jūsų tikslinių (-ių) rinkos (-ų) nariams.

Šis turinys paprastai yra laisvas, nors jis gali būti paslėptas už paprastą el. Laiško / švino užfiksavimo formos. Paprastai jis turi būti surastas per paiešką arba naudojant nemokamas ar mažas biudžeto paskirstymo metodus (pagalvokite apie socialinę žiniasklaidą, nepakankamą PPC, nedidelę spaudos pranešimą).

Kai kurie gali vadinti šią leidimo rinkodarą, idėja yra ta, kad jūsų tiksliniai klientai leido rinktis, pasirinkdami pasiekti turinį. Jei jie rastų jūsų turinį, pavyzdžiui, naudodamiesi „Google“ paieška, sąmoningai spustelėjote nuorodą ir pradėjo skaityti, tada jie jums suteikė „leidimą“ juos pateikti rinkai.

Turinio rinkodara> Pertraukianti rinkodaros nuorodą
Tai tik iš tikrųjų prasminga, kai šalia kitų tradicinių rinkodaros formų (ypač reklamos), kurios yra „trukdančios“.

Pertraukiamas marketingas „nutraukia“ bet kokį turinį, kurį vartoja jūsų klientas. Jis sužlugdo jūsų pranešimą savo forma, tikėdamiesi, kad jie nekenks jūsų dėl to, kad jie trukdo jiems turinį, kurį ketina vartoti (TV laidą, radijo programą, svetainę, „YouTube“ vaizdo įrašą, tinklaraščio įrašo straipsnį ir tt).

Dauguma reklamos visiškai nutraukia jūsų koncentraciją, pašalina jus iš akimirkos ir sugadina jūsų turinį, kuriame labiausiai domitės.

Taigi rinkodaros specialistai ir vartotojai nori turinio rinkodaros (kaip šis straipsnis!). Turinio rinkodara veikia, nes:

Jūs nepraleidžiate savo auditorijos ar neatsižvelgiate į turinį, kuriuo jie domina.
Jūsų sukurtas turinys yra tas, į kurį jie domina.
Jūs duodate jiems kažką vertės, kuri remiasi „Abipusiškumo“ įstatymu ir leidžia jiems sužinoti daugiau apie jūsų verslą (ir galbūt tapti pirmaujančiu ar net įsigyjančiu).