Elektroninių parduotuvių kūrimas

Įsivaizduokite, kad kiekvieną kartą, kai pirkėjai įveda e-komercijos portalą, jie gali matyti tik produktus, pritaikytus konkretiems klientų interesams, o kainos koreguojamos pagal produktų konfigūracijas. Kognityvinė komercija yra daugiau nei individualizavimas, tai yra galimybė mažmenininkams veiksmingai optimizuoti atsargų ir tiekimo grandinės procesus.

Pagrindinės e-komercijos sritys, į kurias įtakoja pažintinė įžvalga, yra šios:

Prognozuojant būsimą produkto paklausą
Produkto rekomendacijos pardavimui ir platinimui
Kainų optimizavimas pagal konkurento kainų ar tiekimo apribojimus ir klientų elgesį
Klientų išlaidų tendencijos ir pirkėjų istorija
2. Daugiakanali integracija
Kiekvienos B2B e-commerce veiksmingos ekosistemos raktas yra programinė įranga. Naujausi tyrimai rodo, kad 96 proc. Mažmenininkų mano, kad verslas yra gyvybiškai svarbus integruojant elektroninės komercijos platformą su ERP sistema ir kitais automatiniais sprendimais.

Interneto parduotuvių integracija sumažina apdorojimo laiką

elektronines parduotuves kurimas

Tai yra gana įprastas dalykas, kad elektroninės komercijos platformos sukurtos visiškai nepriklausomai nuo pardavimo automatikos priemonių, tokių kaip įmonių išteklių planavimas (ERP), užsakymų valdymo ir inventoriaus valdymo sistemos. Dėl to prekybos įmonės praranda daugybę klientų duomenų ir laivybos informacijos.

Šiais metais daugelis komercijos įmonių nustatė, kad jiems reikia tobulinti jų sąveiką su klientais. Ši internetinė parduotuvių integracija padeda spręsti šią problemą, suteikiant automatinį papildymą ir pasirinktines pirkimo darbo eigas. Tai leidžia B2B kompanijoms sinchronizuoti užsakymų procesą įvairiais pardavimo kanalais ir sustiprinti santykius su kitais tiekėjais ir klientais.

3. Savitarnos portalas
Šiandien „B2B“ pirkėjai tampa labiau internetines parduotuves kurimas parduotuves kurimas nepriklausomi ir tikisi, kad jie bus apdorojami tik tuo pačiu pirkinių patirtimi, kurią teikia „Amazon“, ir siūlo daugiau konkrečių produktų ar paslaugų. Jie nori atlikti internetinius tyrimus, pateikti užsakymą arba paprašyti savo pasiūlymo, nenorėdami kreiptis į tiekėjus. „Forrester“ iš tikrųjų numato, kad iki 2020 m. 1 milijonas JAV parduodančių „B2B“ darbuotojų praranda savo darbą savitarnos elektroninei prekybai.

Pagrindinė savitarnos patirties nauda yra padidinti pardavimų jėgos galią, plėtojant juos į strateginę veiklą ne tik, pavyzdžiui, užsakant. Įgyvendindama ankstesnę tendenciją („Multichannel Integrations“), „B2B“ mažmenininkai gali lengvai stebėti vartotojo kelionę ir tiksliai sužinoti, kokį produktą ar paslaugas jie nori.

Veiksmingas skaitmeninis savitarnos portalas gali:

Sumažinti bendras išankstinio pardavimo išlaidas
Leiskite klientams naudotis atitinkama ir lengvai perkama patirtimi
Padidinkite greitį
„KeyTakeways“: „B2B Universe“ ateities formavimas
„B2B eCommerce“ ateitis priklauso nuo integruotų sprendimų, kurie automatizuos įprastą darbą ir prognozuos klientų įpročius. Neabejotina, kad dėl skaitmeninės transformacijos reikės technologijų investicijų, kurios gali pertvarkyti įmonių struktūras ir pardavimo procesus.

Jei esate pasirengęs įgyvendinti ateities tendencijas ir sugalvoti savo elektroninės komercijos portalus, mūsų B2B e-komercijos ekspertai yra pasirengę jums padėti.